+31 (0)229 213540   retseemnevah.[antispam].@wsvhoorn.nl

AVONDWEDSTRIJDEN

Woensdagavond wedstrijdavond

De WSV Hoorn geeft iedereen de gelegenheid om in het voorjaar mee te doen aan woensdagavond zeilwedstrijden. Voor beginners is dit een leuke manier om te proeven aan wedstrijdzeilen en voor gevorderde is het een goede training voor andere wedstrijden. Het geeft de gelegenheid om na afloop tijdens de borrel in de Loods van WSV Hoorn de wedstrijd nog eens dunnetjes over te zeilen en kennis te maken met bemanningen van schepen uit andere havens.

avondwedstrijden-202203-03

Dicht bij de haven

De wedstrijd wordt gevaren op het Hoornse hop circa 1.5 mijl uit de haven van Hoorn, bestaat uit een up-down baan van plus minus een uurtje. Op basis van je type schip wordt er een clubrating vastgesteld door de WSV Hoorn Rating commissie en word je ingedeeld in een klasse.

avondwedstrijden-202203-01

6 wedstrijden

De serie van zes wedstrijden wordt gehouden in het voorjaar tussen half april en half juni. Als je het haalt op de wedstrijdavond om 19:00 uur te vertrekken uit Hoorn dan lukt het je op tijd bij de start te zijn. Inschrijven doe je per wedstrijd.

.

Schrijf je in!

Avondwedstrijd reserve

Avond | 19:30 - 21:00 | Op de wedstrijd dag om 17hrs wordt er bepaald of wedstrijd doorgaat. Dit wordt gemeld in de Whatsapp groep. Afterdrinks in de Loods.